Goji bessen a.k.a. de ‘Happy Berry’

In China weten ze het al eeuwen: Goji Berries make you happy! Ze zitten vol vitaminen, mineralen, aminozuren, antioxidanten, selenium, proteïnen, etc. De bessen worden in China zelfs verwerkt in medicijnen maar je kunt ze ook heel goed puur, verwerkt in een smoothie, door je yoghurt of in een RAW-food cake of taart eten.

Gelukkig zijn de kleine rode wonder besjes nu ook in steeds meer supermarkten, natuurvoedingswinkels en zelfs op de markt te verkrijgen…eet dagelijks een handje van deze ‘happy berries’ en geef ze gerust aan je kinderen. They like them!

Goji Berrie Breakfast:
– Muesli (zonder suiker)
– Vers Fruit: appel, banaan, aardbei, blauwe bessen….
– Magere (biologische) yoghurt
– Handje vol Goji Berries
– Agave Nectar (ipv suiker) als je van zoet houdt…

2 Comments on “Goji bessen a.k.a. de ‘Happy Berry’

  1.  by  Merel

    Agave Nectar is niet mijn eerste keus ipv suiker. Het is een erg bewerkt product en best wel slecht voor je lever omdat het fructose bevat.
    Stevia is een betere suiker vervanger (van een plantje)
    of een beetje Maple syrup is ook mogelijk voor de afwisseling.
    🙂

    •  by  Claire

      Klopt. Agave Nectar moet je met mate nemen. Ik vind Stevia zelf erg chemisch (ook al is het dat niet) smaken. Vooral het na-smaakje.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*